vendredi 27 novembre 2015

Rankan laihdutuksen jälkeinen rasva%

Voin tähän omalla kokemuksella ja lääkäreiltä+netistä haalitulla tiedolla jotain heittää.

Itse aloitin oman laihdutusprosessini viitisen vuotta sitten. Olin 15-v rasvakasa-jannu, enkä ollut ikinä harrastanut mitään. Laihdutin liian rajusti, sillä noin puolessatoista vuodessa oli lähtenyt 30 kiloa. Jouduin käymään ihonkiristys-leikkauksessa. Tästä muistoksi jäi isot arvet ja pehmeä vatsa. Jep, vaikka rasvaprosenttini oli lääkärin kirjojen mukaan normaali (tarkkaa lukua en muista), silti tuntui sormella koittaessa kuinka sormi painui pehmoiseen ihoon. Lääkäri kertoi, että jos on ollut rutkasti ylipainoa, voi iho tavallaan paksuuntua, kun rasvasolut ovat olleet niin isoja.
Ja jos oot käyny ihan kunnollisessa rasvaprosentin mittauksessa, siinä näkyy myös sisäelinrasva. Eli vaikka olisit ulkoapäin laiha kukkakeppi, voi sisuskalut olla paksun rasvan peitossa. Nykyään on kuulemma paljon lähes anorektisen näkösiä jannuja, joilla on aika hurja rasvaprosentti, koska se rasva on just siellä sisäelimissä. On tutkittu, että siihen vaikuttais kaikki trans-rasvat sun muut makeutus aineet ja kaikki paska, mitä nykyään ruokaan tungetaan tehtailla.
Eli siitä voi johtua se sun rasvaprosenttis ja pehmeän tuntuinen vatsa.

Laihdutukseni jälkeen hurahdin oikein tosissani punttishommiin ja se autto myös tosi paljon omaa, hieman löysää ja roikkuvaa olemusta, koska sinne missä ennen oli rasvaa, on alkanu tulla tiukkaa lihasta.

Ite voisin kirjottaa tähän vaikka kuinka pitkän romaanin, koska sitä omakohtaista kokemusta löytyy.

Mut tosiaan, väännät vaikka vatsalihasliikkeita reilusti ja jatkat terveelliseen malliin, koska jos laihduttaa oikein kunnolla, sen pitää olla elämäntapa muutos, ei dieetti. :)

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at http://ift.tt/jcXqJW.



Rankan laihdutuksen jälkeinen rasva%

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire