jeudi 17 décembre 2015

E-Nesteidenvaihtoketju

Toimisikohan tällainen ketju? Monille varmasti kertyy kaapin perukoille yrttipulloja, joista on pari tippaa maisteltu mutta maku ei ole kuitenkaan kolahtanut. Jos saataisiin näin hyvää kiertoon ja maailmaa vihreämmäksi :arvi:

Itsellä olisi oheisen kuvan 10 ml putelit tarpeettomana. Jekkumaisteria, omenapiirakkaa, kanelipullaa, suklaalevitettä ja Fuzzy Naval (joku persikka-beach-coctail). Jekku on 24 mg ja muut 18 mg. Kaikki liian makeita omaan suuhun.

Vaihdossa voi ehdotella jotain raikasta löpöä. 14-18 mg vahvuisena. Minttua ja mentholia on turha tyrkyttää :D Kalimero ja muut kotikemistit voivat myös ehdotella itse sekoitettuja mehuja.

Jos ei ole vaihdossa mitään niin voi nuo ostaakin. Taisivat maksaa rontin 7€/plo. Nuo saa vaikka 7€:lla/plo ja tarjoan itse postarit. Etusijalla se, joka vaihtaa/ostaa koko setin kerralla.

IMG_1386.JPG

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at http://ift.tt/jcXqJW.



E-Nesteidenvaihtoketju

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire