Täällä kans yks urheilutalon vannoutunut käyttäjä. Meitä naisia siellä ei turhan paljon näy, suurin osa taitaa kuluttaa aikaansa joko Actilifen, Piukkiksen tai Ladylinen jumpissa tai sit ne vaan pelkää "isoja" körmyjä
Kaiken lisäks ainakin näin opiskelijalle urheilutalo on ehdottomasti edullisin. Kertalippuja saa amk:n opiskelijakunnan kopista ostaa huokeaan hintaan 2e/kpl. Hintaa tulee kuukaudessa se n.24e, kun kolmesti viikossa käy. Aukioloajatkin hyvät, kun noilla korteilla pääsee sisään muistaakseni ma-su klo. 6-22
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at http://ift.tt/jcXqJW.
Kokkolan pakkislaisia
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire