vendredi 13 novembre 2015

Etätyö Kotona?

Onko siis etätyö tässä se itseisarvo vai joustava työaika? Meinaan jos toimistoaikana työskentely tökkii, niin onhan hommia, joissa voit mennä ja tulla miten haluat. Kunhan hommat tulee tehtyä.

Tuossa kun mainittiin suunnittelu ja markkinointi, niin niissäkin hommissa on osaltaan sidottu toimistoaikoihin. Hommat vaativat kuitenkin tiimityötä tai muuta ihmisten kanssa toimimista, ja muut tiimissä luultavasti elävät toimistoajan mukaisesti. Yrittäjänä vapautuu hieman enemmän toimistoajasta, riippuen vähän liikeideasta, mutta kaikilla ei riitä rahkeet lähteä yrittäjäksi koulusta suoraan.

Komppaan edellisiä siinä, että etätyö on ajatuksena parempi kuin se käytännössä on, vaikka aivan varmasti se joillekkin sopii. Toimistolla työskennellessä hommat on helpompi jättää toimistolle, mutta etätyössä hommista ei irtaudu samanlailla. Tylsän hetken tullessa saattaa avata työkoneen tai -ohjelmistot, ja lopulta huomaakin, että on tehnyt hommia keskiyön yli.

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at http://ift.tt/jcXqJW.



Etätyö Kotona?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire