vendredi 13 novembre 2015

Helsingin kuntosalit

Mä kans käyn Siverillä. Kiva paikka, itseä jotenkin se tunnelma siellä kiehtoo eniten näistä pääkaupunkiseudulla käymistäni saleista.

Miinuksena ehkä se, että usein suhteellisen ruuhkainen, tai ainakin ahtaan oloinen. Johtunee varmaan salin pitkulaisesta mallista. Miesten pukkarissa ei saa aina kaappia.

Plussina hyvät laitteet, ilmapiiri, toimiva sauna. Autonkin saa työnnettyä sinne Nesteen parkkikselle.

Henkilökunnasta en osaa kyllä sanoa mitään, kun tuntuvat aina olevan siellä kopissaan tai jumppaa vetämässä.

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at http://ift.tt/jcXqJW.



Helsingin kuntosalit

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire