Neljän viljan hiutaleita (~50%), tummaa soijarouhetta (~35%) ja pellavansiemenrouhetta (~15%) lautaselle sekaisin ja vedenkeittimestä kiehuvat vedet päälle. Saa hautua n.15min. Lopuksi sitten vielä ruokalusikallinen pellavansiemenöljyä sekaan ja maidon kanssa alas.
Erikseen siinä puuroa ennen tulee vielä syötyä muutama keitetty kananmunanvalkuainen. Aamupalan loppuun vielä kohtuu iso mukillinen vihreää teetä kurkusta alas.
Ei nyt mitään gourmee settiä mutta lähtee aika buenosti päivä liikkeelle.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at http://ift.tt/jcXqJW.
Mitä pistätte puuroon?
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire