Jep, tuli selväksi ettei reumaatikkojen kannata sitä syödä. Ja parempiakin vaihtoehtoja on (sori gobbe, on vaan hauskannäköinen ketju kun miltei joka toinen posti on sulta ). Mutta oikeassa silti olet.
Itse tykkään ihan tavan maapähkinävoista, koska maapähkinähän ei ole pähkinä ja en saa siitä allergisia oireita. Muut pähkinät saa suun ja kurkun kutiseen ilkeesti. Siedättämällä voisi lähteäkin, olen vaan sen verran velliperse etten siihen viitsi lähteä. Pitäisikin koittaa noita muiden pähkinöiden tahnaversioita ja katsoa, että kutiseeko niillä.
Jossain ketjussa olikin jo reseptejä, mutta tännekin voisi väki laittaa ohjetta hyvään, itsetehtyyn maapähkinävoihin.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at http://ift.tt/jcXqJW.
No entäs hyvis pahis maapähkinävoi?
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire