Tosiaan potentiaaliahan näillä kavereilla on tehdä yhdessä hyvinkin kiinnostavia vermeitä, nyt noiden pitäisi kaivaa käyttöön jotain niitä noksun tännekin linkattuja vähintääkin mielenkiintoisia konsepteja jolla tehtäisiin jotain sellaista jolla tämä älyluurihomma potkaistaisiin taas ihan uusille urille. Tosin eihän tuota voi kovin herkästi uskoa ennen kuin jotain valmista oikeasti näkee. Ja huono puoli tässä on heidän kannaltaan se että aikaa menee taas uusien laitteiden kehittelyyn ja tosiaan "kaverit" kehittävät omia laitteitaan tässä välissä.
Symbian ja Qt -kehittäjät eivät varmaan heitä voltteja tässä kohtaa, vaikka Meegokin jää käyttöön... näin voisin ajatella.
Kuinkahan kauan sitten tämä MS -liitto on muuten mahdettu päättää, varmaankin jo silloin kun on neuvoteltu ja päätetty ottaa tämä MS:n mies johtamaan virmaa. Eikä tosiaan olisi yllätys ellei noksulla "kotipaikka" vaihdu tässä jossain vaiheessa, isompi yllätys ellei niin käy. Mutta katsotaan miten käy ja mitä tässä nyt seuraavaksi tapahtuu.
- H
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at http://ift.tt/jcXqJW.
Nokian Windows Phone puhelimet
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire