Siis miksi et vaan kokeile? Sinulla on jotenkin semmonen tyyli että jokaiseen pieneen asiaankin pitää saada jonkun muun hyväksyntä. Jos tuntuu tukevalle että kantapää on ilmassa, tee niin. Ei sitä jalkapohjaa ole väkisin pakko maahan istuttaa. Tärkeintä on vaan se että asento on tukeva.
Mutta joo ipfssä pitää jalat olla maassa, eikä ne saa noston aikana liikkua. "Ammattilais" liitoissa näin ei tarvitse olla ja molempien liittojen kisoja on tarjolla suomessa.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at http://ift.tt/jcXqJW.
Penkkipunnerrus ja jalkojen asento
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire