vendredi 13 novembre 2015

Silmät kiinni-kuntotesti

Niin mä ymmärsin, että tossa saa seistä ihan vapaalla tyylillä yhdellä jalalla? Tottakai jalkojen ristiin laittaminen vaikeuttaa asiaa (siinä menee kuulemma jotenkin aivot enemmän solmuun). Mä seisoin ihan vaan toinen polvi koukussa yhdellä jalalla, reilun puolen minsan kohdalla luovutin. :D

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at http://ift.tt/jcXqJW.



Silmät kiinni-kuntotesti

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire